09919475341 info@drjafari.net

متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران

متخصص گوش و حلق و بینی خوب در زمینه جراحی بینی با هدف درمانی و زیبایی ، اختلالات مربوط به بینی ، گوش و حنجره را درمان می کندیک متخصص گوش و حلق و بینی خوب باید در هم در زمینه درمانی و هم در زمینه زیبایی مهارت و تجربه کافی داشته باشد. موارد درمانی شامل عضوهای بینی، گوش ، حنجره، دهان، گردن ، قاعده جمجه،غدد بزاقی، فک  داشته باشند. در بیشتر این موارد برای درمان بیماری و مشکلات از طریق جراحی انجام میشود. دکتر رزیتاجعفری متخصص گوش و حلق و بینی در تهران در زمینه زیبایی عمل هایی به شرح ذیل انجام می دهد:

1. جراحی رینوپلاستی ( جراحی زیبایی بینی)
  2. جراحی منتوپلاستی ( جراحی زیبایی چانه )
  3. جراحی پلاتیسماپلاستی ( جراحی رفع غبغب)
  4. تزریق ژل
  5. تزریق بوتاکس
  6. بلفاپلاستی

جراحی بینی13

درمان آندوسکوپی سینوس و بینی

یکی از بزرگ ترین مزایای عمل جراحی سینوس با آندوسکوپی، ایجاد قابلیت دسترسی دارو (اسپری، مایع شستشوی بینی، داروها) به حفره داخل سینوس بعد از باز شدن مسیر ورودی آن است. به این ترتیب عمل جراحی سینوس که توسط بهترین متخصص گوش و حلق و بینی انجام می شود به عنوان یک روش درمان تکمیلی شناخته شده و جایگزین برای درمان بیماری نمی باشد.

از موارد استفاده عمل جراحی آندوسکوپی سینوس و بینی :

بر طرف کردن عفونت های شدیدی که با دارو درمانی برطرف نمی شود

عفونت های پشت چشم که ممکن است به مغز سرایت کند

برداشتن پولیپ های بینی که راه تنفس را مسدود کرده اند

درمان پولیپ بینی

برخی از افراد با مشکل خرخر کردن در خواب و انسداد بینی مواجه هستند که بسیار آزر دهنده می باشد، علت بروز این مشکلات می تواند پولیپ بینی باشد، پولیپ بینی توده های متورمی هستند که در داخل بینی و گاهی سینوزیت ها رشد می کند، این توده ها اگر کوچک باشند بدون علامت می باشند ولی اما اگر بزرگتر شوند می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند : انسداد بینی ، آبریزش بینی، کاهش حس بویایی، خرخر کردن و احساس پری و درد در ناحیه سر شوند تمامی این مشکلات می تواند آزار دهنده باشد  که برای رفع تمامی این مشکلات باید به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب مراجعه نمایید تا درمان پولیپ  بینی هر چه سریعتر صورت گیرد.

درمان سینوزیت

قرار گرفتن در معرض هوای گرم و یا بخور مایعات می تواند علایم احتقان بینی را کاهش داده و برای بخور بهتر می توان از دستگاه های جدید و تولیدکننده بخار آب گرم استفاده کرد بهره گیری از کمپرس گرم نیز برای تخفیف درد های بینی و سینوس موثر است ؛ درمان های بعدی شامل قطره های محتوی نمک ، قطره های مخصوص ضد احتقان و اسپری های ضد احتقان می باشند که برای کنترل علایم بیماری بسیار کمک کننده هستند و با نظر و تجویز پزشک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران می توان از داروهای آنتی بیوتیکی یا استروئیدی استفاده نمود.

برخی از خدمات دکتر رزیتا جعفری متخصص گوش و حلق و بینی

جراحی زیبایی گوش