09919475341 info@drjafari.net
دکتر رزیتا جعفری / متفرقه / درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با عسل طبیعی
مدت زمان مطالعه ۲ دقیقه
ماوراطب دکتر رزیتا جعفری

درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با عسل طبیعی

درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با عسل طبیعی

کرونا ویروس ۲۰۱۹ (کووید ۱۹)، توسط سندرم حاد تنفسی ۲ (SARS CoV- 2) ایجاد می شود. بیماری که اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین آغاز شد و بیش از چهل کشور را درگیر کرد. این بیماری، توجه تمام کشورها را به خود جلب کرده است.
هیچ گونه درمان موثری برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به اثبات نرسیده است. عسل طبیعی، به عنوان یک میکروب کش می تواند جایگزین بسیار خوبی برای داروهایی ضد ویروسی در درمان برخی عفونت های ویروسی باشد.
ویروس (SARS CoV- 2)، سرعت پخش بالایی دارد و تمام سیستم های بهداشتی را تهدید می کند. بسیاری از سیستم ها و سازمان های بهداشتی از پروتکل های مختلفی برای مقابله در برابر این بیماری استفاده می کنند. هیدروکسی کلروکین، لوپیناویر و یا سایر داروهای ضد ویروسی در دست بررسی هستند.

درمان بیماران مبتلا به کووید 19 با عسل طبیعی
عسل طبیعی، خواص سلامتی بسیار خوبی برای دیابت، دیس لیپیدمی و جراحات پوستی دارد و مورد تائید سازمان غذا و دارو آمریکا است. در گذشته، عسل به عنوان جایگزین آسکلوویر در درمان ویروس هرپس سیمپلکس استفاده می شد و اثرات ضد ویروسی در برابر ویروس واریسلا زوستر داشت.
مطالعات بسیاری خواص آنتی باکتریال، ضد قارچی و ضد ویروسی عسل را نشان می دهند. موسسات و سازمان های بهداشتی، عسل را به عنوان خط اول درمان سرفه های مزمن ناشی از عفونت سیستم تنفس فوقانی که علامت اصلی بیماری کووید ۱۹ می باشد، اعلام کرده اند.

دکتر رزیتا جعفری، متخصص گوش و حلق و بینی در فرمانیه از روش های جراحی نوین و سریع برای درمان بیماری های گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن استفاده می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره های ۲۶۱۱۸۱۰۷ تماس بگیرید . برای ارتباط با پزشک به اینستاگرام مراجعه کنید.

Source: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04323345?cond=COVID-19&draw=2

**اگر شما کاربران گرامی  به دنبال متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران هستید ما لینک مربوطه را به شما پیشنهاد می کنیم.

دکتر رزیتا جعفری

دکتر رزیتا جعفری

متخصص گوش ، حلق و بینی , متولد تهران , تمام دوران تحصیلی ام تا دیپلم درتهران سپری شده است. سپس دوره پزشکی عمومی خود را در کاشان با رتبه دو ازمون پرانترنی به پایان رساندم (سال1382) سپس در رشته جراحی گوش وحلق وبینی وسروگردن دانشگاه یزد مشغول به تحصیل شده و پس از پایان تخصص(1388) دوره طرح خود را در شهر زاهدان وشهرستان مرند وسپس دربیمارستان مسیح دانشوری دانشگاه شهید بهشتی به پایان رساندم. دوره فلوشیپی رینولوژی خودرا در دانشگاه شهید بهشتی طی کرده وپس از پایان ان به جهت انجام متمرکز تر اعمال جراحی قاعده جمجمه دربیمارستان امام حسین دراین بیمارستان مشغول بکار شدم.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
جراحی ترمیم پرده گوش

جراحی ترمیم پرده گوش

جراحی ترمیم پرده گوش که به اسم تمپانوپلاستی  نیز شناخته می‌شود امروزه یکی از راه‌های درمان ترمیم پارگی پرده گوش است. در برخی موارد پرده گوش در اثر ضربه و یا عفونت سوراخ...

سردرد رینوژنیک

سردرد رینوژنیک

سردرد رینوژنیک نوعی سردرد است که از مجرای بینی و یا سینوس‌ها شروع می‌شود.  معمولاُ به دلیل عفونت سینوسی، آلرژی‌های فصلی و یا به علت برخی از ناهنجاری‌های داخل بینی به...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *